Bestellen en betalen

Bij Yombo hondenkoekjes kunt u op 3 manieren bestellen, via de webshop, via telefoon of mail. Alle prijzen die vermeld worden bij onze producten zijn inclusief btw. De verzendkosten worden bij het afrekenen vermeld. Nadat u bij ons besteld heeft, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Advies

Voor ondersteuning bij het bestellen of productinformatie kunt u ons altijd raadplegen info@yombohondenkoekjes.nl  of telefonisch op 06 22 555 631. Bestellingen die geplaatst worden voor 15.00 uur, worden diezelfde dag naar u toegezonden. Is het niet op voorraad wordt het diezelfde dag vers gemaakt en de volgende dag naar u toegezonden. Leveringsduur 1 a 3 werkdagen. (Weekenden en feestdagen niet meegeteld).

Betaling

U kunt bij ons in een beveiligde omgeving betalen met iDeal, Creditcard. Of via vooruitbetalen/bankoverschrijving.

Hoe werkt iDEAL?

iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij uw tijdens de bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleidt. In de vertrouwde omgeving van uw bank kunt u de betaling van de bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor uw ingevuld. Nadat u een bevestiging van de bank heeft ontvangen keert u terug naar Yombo hondenkoekjes en ontvangt u een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht. 

Hoe werkt vooruitbetaling / bankoverschrijving?

Deze betaling gebruikt u meestal bij een bestelling via telefoon, of mail. U heeft de mogelijkheid om de bestelling vooruit te betalen via een bankoverschrijving. Nadat u bestelling geplaatst is ontvangt u een e-mail met de informatie die u nodig heeft om de overschrijving in orde te maken.

Let hierbij op het volgende:
Vermeld bij de overschrijving altijd uw bestelnummer. Wij kunnen uw betaling dan snel en makkelijk koppelen aan uw bestelling. Controleer goed of u dit hebt ingevuld, anders wordt uw betaling niet gekoppeld aan uw bestelling en kan u bestelling niet verzonden worden.

Zodra uw betaling door ons verwerkt is, wordt de bestelling automatisch naar u verstuurd.

Maak het juiste bedrag over op onderstaande bankrekening:
YOMBOHONDENKOEKJES 
IBAN: NL 90 RABO 0342 4907 88
Bank: Rabobank
Plaats: Het Drentse land

Creditcard

U kunt ook kiezen voor de betaaloptie betalen met CreditCard de kaartgegevens inclusief beveiligingscode worden in een beveiligde webomgeving aan u gevraagd. 

Verzending en retourneren

Verzendkosten binnen Nederland

Een bestelling tot 300 gram aan hondenkoekjes, wordt via een brievenbus doos verstuurd, verzendkosten € 4,15. Bestelling hoger dan 300 gram aan hondenkoekjes wordt verstuurd door een pakket, verzendkosten € 6,95. Bij een bestelling aan hondenkoekjes met een waarde van € 40,-  of meer, binnen Nederland, rekenen wij geen verzendkosten. 

Afhalen

Uiteraard kan het ook afgehaald worden. Graag even afspreken door te bellen/appen of mailen.
Tel: 06 22 555 631
Mail: info@yombohondenkoekjes.nl 
Adres: Zuidzijde 5, 7874 TD Odoornerveen.

Verzendkosten naar het buitenland

Wij leveren ook pakketjes naar het buitenland. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten bepaald op basis van het verzendland en het aantal pakketten die nodig zijn om uw bestelling te versturen. 

PostNL

Standaard zendingen worden in de meeste gevallen binnen twee werkdagen geleverd. PostNL heeft twee afleverpogingen en levert maandag t/m zaterdag in Nederland.

Bent u niet thuis bij de eerste bezorgpoging? Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje achter in uw brievenbus. Met de code op dit kaartje kunt u op diezelfde dag tot 22:00 een nieuw bezorgmoment kiezen. U kunt uw pakket ook bij een PostNL-locatie laten bezorgen om het de volgende dag op te halen. Als u geen nieuwe instructies doorgeeft, dan komt de bezorger de op de eerstvolgende bezorg dag nog een keer langs.

Wilt u een product retourneren?

Herroepingsrecht

Wanneer u koopt op afstand bij een webshop dan heeft u als consument  het recht de bestelling zonder opgave van redenen te ontbinden binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst. Binnen deze 14 kalenderdagen wel een melding doen via post of mail: info@yombohondenkoekjes.nl dat u afziet van de koop. 

Maakt u gebruik van de herroepingsrecht, dan is wel de voorwaarde dat u het product ongeopend, onbeschadigd in de originele staat, de verpakking retour stuurt. U krijgt dan binnen 14 dagen het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, na inspectie teruggestort.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Uitzonderingen retourneren 

  • Wanneer de gesealde verpakkingen zijn geopend of bij het niet zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking zijn deze producten niet te retourneren.
  • Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; dit is in het geval van categorie “afgestemd op”, die speciaal voor u hond zijn samengesteld, deze producten zijn niet te retourneren.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u de formulierontbinding invullen en retourneren via info@yombohondenkoekjes.nl

Retouradres:
Yombohondenkoekjes
Zuidzijde 5
7874 TD Odoornerveen

Heeft u een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Natuurlijk doen we ons best om uw pakket volledig en juist bij u af te leveren. Helaas kan er toch nog iets mis gaan. Heeft u een onjuist of beschadigd product ontvangen? Dan vragen wij u het product ongeopend naar ons terug te zenden. De kosten voor de retourzending zijn dan voor onze rekening. Wij zullen dan op onze kosten het juiste product toesturen.

Wat te doen?

Wanneer u vooraf per mail aangeeft dat we uw retourzending kunnen verwachten. En voor een snelle afhandeling adviseren wij (een kopie van) de originele factuur aan de retourzending toe te voegen.

Retouradres
Yombohondenkoekjes
Zuidzijde 5
7874 TD Odoornerveen

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. U kunt uw klacht melden via een email met als onderwerp klacht en uw ordernummer. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij zien elke klacht als een uitdaging en gaan voor een 100 % klanttevredenheid. Daarom proberen we naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen en zullen we samen met u naar de beste oplossing zoeken.

Komen we er samen niet uit dan kunt u verder uw klacht indienen bij het Europese online platform voor geschillen beslechting.